Agenda 2024

Het onderkomen van de HKB aan de Brinklaan 4A is geopend op woensdag- en zaterdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur.

Afhalen boek 'Vijftig winters over Blaricum'
Op de dagen dat we geopend zijn kunnen leden met de persoonlijke ansichtkaart die bij DEELgenoot nr. 98 was ingesloten, het boek GRATIS komen afhalen.

Zaterdag 7 januari t/m 30 maart 2024
Expositie schilderijen uit de kunstcollectie*
van de gemeente Blaricum

Maandag 25 maart 2024
Jaarvergadering van de HKB*
Aanvang 14.30 uur

Zaterdag 6 april t/m 29 juni 2024
Expositie foto's bijzondere Blaricumse huizen*

Zaterdag 6 april 2024
Dorpswandeling o.l.v. gids Frans Ruijter
Vertrek bij de Kring om 14.30 uur.
Leden gratis; niet-leden € 3,-.

*Locatie van deze activiteiten:
Onderkomen HKB, Brinklaan 4A

Bezoek het fotoarchief van de Historische Kring Blaricum op
BeeldBankBlaricum.nl

Tentoonstellingen zijn tijdens onze openingsuren te bezoeken. Voor alle activiteiten van de Kring geldt dat deze gratis zijn voor leden en dat we aan niet-leden een bijdrage vragen van € 3,- (tentoonstellingen uitgezonderd). Om verzekerd te zijn van een plaats bij een lezing en/of dorpswandeling is het noodzakelijk u van tevoren op te geven,. Dat kan via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

> JAARVERSLAG 2022